Saturday, March 26, 2011

ape itu SAYANG??

aishh. sayang? sume org pon tau. sayang lah kan. kite sayang kan seseorang. sayang kan barang atau pon harta yg kite ade. sayang family,sayang kawan2. huhu. macam2 boleh dikaitkan dengan sayang. tapi janganlah sampai ade yang salah menggunakan perkataan sayang tu. mane lah tau da jadi macam memainkan perasaan org len plak kan. so BEWARE with that word ok. kalo nak cakap pon bia lah jelas komunikasi tu. sayang yg mcam mane? huhu.


sebut2 sal sayang ni kan. semalam aku tido awal lah. sebab penat sangat keje kan. pastu msj pun smpai tetido2. tu bukan masalah. tp nape lah tak pasan msj kat hp lagi satu. kalo pasan sure da tak ngantok. huhu. incik BATMAN msj saya. alamak! ase rindu nye. huhu. tp tak pe lah. tak kisah sangat pon. cume terkilan lah. kalo tak mesti da bebual2 jap. huhu.


die msj pon pendek jek. 'SAYANG!'. aduhaiii. nasib lah tak suke salah paham nih. aku da penah ckp kat die before nih. jangan panggil sayang2 kan nnt aku perasan sendiri plak. huhu. pastu die ckap tak salah pon sbb sayang macam kawan. die sayang sume kawan2 die. die jugak cakap, manelah tau kalo ade jodoh ngan awak ke?? ohh plzz. nasib aku wat2 tak dengar je bile die ckp. nnt hati sendiri yg parah. huhu. tp aku pon sayang kan incik BATMAN gak. sayang sebagai KAWAN. aku pon sayang gak kawan2 yang lain. huhu. 


SELAMAT BERSAYANG2 BERSAMA KAWAN2 JUGAK! <3

No comments:

Post a Comment