Wednesday, March 23, 2011

kenapa ade persoalan, tapi jawapan selalu tak pasti

tak tau lah ape yang happy sgt. bile cakap ngan die je aku ase tenang sangat.
nak kata suke, ase nye cam bese jek,cam kawan len gak, tapi tak tau nape.
nak kata jatuh cinta, macam tak jugak.
nak kata rindu, sememangnye. rindu sangat.
nak kata sayang, memang sayang,sayang sangat.
senang cite, bile die ade aku ase happy smpai cm nak terbang.
bile die ade aku ase ilang sume masalah.
bile die ade, lebih banyak aku pikir positif dari negatif.
bile die ade, aku ase bahagia,
bile die ade, aku ase ilang sume segala duka.
bile die ade, tenggelam lah kesedihan.
bile die ade, tidur lena takde masalah.
bile die ade, ase nye aku makin kuat dan bersemangat.
senang cite lagi semuanye sebab BILE DIE ADE. :)
nape ek sebenarnye?? suke ke?? cinta ke?? haha.
cinta mmg sangat lah mustahil kan.
aku tak penah berangan pun jatuh cinta ngan die. huhu.
pape pon aku hapy bile die hapy.
n aku jugak akan sedih bile die sedih.
semuanya sebab die.

No comments:

Post a Comment