Sunday, November 25, 2012

Menggelabah tak hingat.

Assalammualaikum uolss. As usual la post entry just to share.

Harini,adik aku yang lelaki tu,syuk ade nak attend wedding. Selalu ahad memang hari die pakai kereta la. So that aku tak kisah lah. Memang hari ahad dok rumah je la melayan tv. Rutin hari minggu. Dah biasa pon. So tak boring mcm certain people.

Nak dijadikan cerita,tengah aku syokkkk sangat membuta sambil mencipta mimpi yang mengarot,secara tetibe,die tgh siap nak keluar la sambil cakap;

Syuk: woi, anta aku gi petronas.

Secara rami nya mata aku terkebil2,silau dek cahaya lampu. Almaklum la,bilik romantik. Siang pon rasa macam malam. Gelap gelita. Haha. Aku pon terkejut. Ni mimpi ke ape???

Aku: haa?? Bukan kau gi naik kereta ke?? Kau drive kan??

Syuk: tak la. Arini naik kereta company. Kau anta gi petronas je.

Sambil cakap2 tu die tengah siap. Aku still terbaring macam nak sambung mimpi. Tapi bile die da cakap mcm tu,aku punye menggelabah tetibe sampai 'omg omg omg....'.

Adik aku ni jenis kepala macam aku jugak la. Die da siap. Aku terbaring lagi. Kang bergado pulak. Dengan kuasa bangun tido yang malas tahap dewa,aku bangun cepat2,gi cuci muke,salin baju. Dari baju tido yang comel,ke t-shirt dan seluar three quarter.

Haihh. Tak pepasal kan kene bangun tido mcm ni? Hmm. Dengan muke bangun tido dan tak mandi ni,aku gi anta die kat petronas. Hebat la kelua rumah tak mandi. Haha.

So disebab kan arini die kelua tak pakai keta,makanya,aku la yang pakai wehh. Kebetulan hari ni ade cukur jambul anak kawan aku,Sabariah.

Die ari isnin lagi dah anta sms,dikatanya aku,Amira Naliya (mira) and Rafieka Aziela (eka) wajib datang. Huhu. Tapi dah hujung bulan. Tak dapat nak beli pape untuk anak sab ni. Heee. Harini jugak,majlis tu sekali dengan majlis tunang adik die,Ain.

Soooo...itah die entry menggelabah ni. Kene bangun tibe2 and nak elak pergaduhan kene siap cepat2. Haha. Memory remain forever yaww!

Wassalam. Have a nice day ahead people. ;D

No comments:

Post a Comment