Sunday, November 25, 2012

S I B B Y

Assalammualaikum uolls. Hello! Hai! E'eh over pulak minah ni. Ok ok move to my topic. This is about siblings. Do u have sibling? Yeah u. For sure lah ramai yang ada sibling kan? Kalau anak tunggal tu tak ramai sgt pon. Huhu.

Sibling korang bape ramai? Aku tak la ramai sangat. Siblings ade 4 orang je. But since my arwah along pass away 14 years ago,makanya siblings aku tinggal 3 orang je la. Ye dakkk?

Aki ni yang ke-2. Yg ke-3 lelaki. Yang bongsu pompuan. Nama siblings?

1. Mohammad Syahizat Zahrin (along)
2. Nor Syazrina Zahrin (me)
3. Mohammad Syukrie Zahrin (adik)
4. Siti Aisyah Zahrin (adik)

Kitorang ni selalu lah bergaduh. Ni bukan nak hapdet pasal gaduh segala. Just sharing2. Wihihi.

Aku dengan adik laki selalu la gado. Selalu nye pasal barang2 la. Contoh macam kereta. Berebut2 nak pakai kereta. Tapi last2 aku kene mengalah jugak sebab nya itu kereta die. Fineee! So that aku berazam nak keluar 'baby' sebijik. Huhuhu.

Haa dengam adik pompuan ni,panggil ecah la k. Kitorang kalau gaduh sampai mak pun naik pening dan nak bergaduh sekali. Alaa biasala kan same2 kepala batu,degil tahap maksimum aku dgn dikcah tu.

Selalu gado bende kecik. Bende kecik jadi besau kalau gaduh ngan die. Bukan ape,die pulak bukan jenis suke or pandai bergurau sangat. Dapat pulak akak yg perangai macam ape ni. Memang keje menyakat je la. Cakap pakai lepas. Memang selalu la tercetus perang dalam rumah. Huhu.

Da ngantuk la pulakkk. Aku sambung entry lain la nanti ok. Goodnight. Selamat malam. Sweet dream. Assalammualaikum uolls. :)

P/s: Sebelum tido sila basuh kaki dan baca doa ye. :D

No comments:

Post a Comment