Saturday, December 29, 2012

Maharaja Lawak Mega

Assalammualaikum uollsss semua. Diharapkan sehat2 sentiasa yeee.



Ni aku nak dok cita sikit pasai fenomena Maharaja Lawak Mega 2012. Kali ni dah sampai minggu ke -7 naaa. Sedaq  tak sedaq la kann. Apa yang best sangat Maharaja Lawak Mega nih? Meh habaq mai kat cekk. Hohoho. Dah nama nya pon lawak, kompom2 lah depa dok melawak selama 2 jam ye dakk? Tapi bukan la 1 group tu 2 jam. Lebih kurang 3 ke 4 minit untuk 1 group naa.





Group die meh cek listing kan:-





1. Jozan
2. Jambu
3. Shiro
4. Saywho
5. Boboi
6. Sabon
7. R2
8. Bandung Joker (BJ)
9. Pimai
10. Balas



*Bahasa kembali normal. Bahasa Pasor (pasar actually)*






Group yang bagi aku setiap kali dorang melawak dan aku akan terasa lawak gile khinzir adalahhh, JOZAN for sure forever. SAYWHO, memamg mantop jugak la dorang nye performance. Tiap kali melawak je, mesti lain dari lain. Sumpah bestttt bhaii. Huhu. Then yang ke-3, SHIRO. Haa, yang ni pon same. Kalau melawak, sampai menangis la gamak nye. Lagi2 suara salah sorang tu ala2 Jep Sepah tu. Macho gittewww~



Kalau JOZANNN, memang tak payah nak cakap lah. Setiap kali dorang perform je menangis sambil gelak wehh. Mak aku pon berkenan ngan JOZAN gak. Huhu. Paling mak aku suke mase minggu ke-6, time yang si Zizan ngan Johan buat parody PROPAGANZA tu jadi PROPAGANJIL. Mak aku tengok ulang banyak kali pon sanggup. Hanya kerana JOZAN the besttt malam tu wehh. Haha.




Meh aku share kan foto2 dari FB Maharaja Lawak Mega (MLM) :-





*Ini group yang tinggal selepas minggu ke-7*









*SAYWHO! Comel je kannnn?? huhu *









*Ok ini paling suka gila2. Zizan sebagai Fida. Dorang nak clash. geli ok. Geli. hahaha. Fida sangattttt la jadinye. *







Ni saje je nak share. Kot2 sape yang stress2 tu, meh le layan Maharaja Lawak Mega 2012 ni. Mesti tergelak je keje nanti. InsyaAllah, hilang la stress keje tu nanti. huhu, :)




Ayat penutup, Peace Yawww! Have a nice day to all. Wassalamm. :D




No comments:

Post a Comment