Wednesday, December 26, 2012

Korean Drama : I MISS YOU or MISSING YOU






Assalammualaaikum. Hey hey uollsss. Entry kali ni bukan lah aku nak cite ape pon. Just nak sharing2. Aku ni baru jek lepas melayan drama korea. Nak kata baru tu, boleh la jugak. Sbb dok tengok online pon, episod die tak habis lagi. Haaa, nak tau ke drama ape?? Ehhh ofkosss lah semua nak tahu kan?? *bajet mcm ade follower* haha. 



I MISS YOU or MISSING YOU. Haaa tu lah tajuk drama tuh. Best sangat2. Mane lah pernah aku tengok cite korea or hindustan yang tak best kan. Huhu. Cite ni dari episod 1 sampai lah ke habis, sure akan menangis. Macam biasalah,aku kalau dok ngadap tengok cite kat lappy ni ha dengan earphone lagi, memang banjir bhaii. Kotak tisu kat sebelah je. Menangis macam teresak2 dah. Tapi tahap kesedihan tu terpulang pada individu punye feeling lah. Kalau macam aku memang jenis manusia yang sensitif,memang feeling ala2 tengah shooting la kan. Kengkunun aku lah pelakon tu. Kene amik mood segala. 



Meh sini aku bagi official trailer die sket :-









yang ni OST die. TEARS ARE FALLING :-











ni yang ke-3 dengan lagu die skali, CRY,CRY,CRY :-










ok uolsss, ni peberet aku ye. Sila tengok pelakon muda tu. 
Baru 19 tahun uollss, Yoo Seung Ho. 
Sekarang aku jadi peminat die hokay. 
Sebab die talented,comel pulak tu,kening tebal,bibir munggil. hihi. 




Sila tengok :-










Ok lah uollss. Iollss dah puas hati bile dapat hapdet yang ini. Hewhewhew~ Nak jugak sharing kan. huhu. So makanya, berakhir di sinilah penulisan kali ini. Semoga sesiapa yang baca ni boleh sama2 tengok drama korea yang ni. Sumpah bestttttt! Double thumbs up gittewwww. 



Selamat malam! Suwitttt derimsss uolsss. *muda mudahan mimpi Yoo Seung Ho* *wink wink wink*










Missing you!!! *ober taww aku ni. haha*






No comments:

Post a Comment