Thursday, January 10, 2013

Chocolate Indulgence Cake









Hey yawlsss! Erghhh. Time aku tengah menaip ni, sesungguh nye perut aku sedang berlawan dengan perasaan. Sabar lah wahai perut. Yawlss tahu kenapa? Apakah punca nye perut ini harus bersabar? Haishh. Ni semua kerana tuntutan nafsu selera yang teramatt lah melampau pau pau. Nafsu selera yang terlalu susah untuk dikawal oleh diri sendiri ape tah lagi yang mengawall itu diri sendiri yang maha lemah dengan segala jenis makanan yang menyelerakannn. *time ni menaip sambil telan2 air liurrrr*





Aku dok telan air liur ni sebab kek choc indulgence ni ha lahh. Tengok gambo die, kemain melelehhh je air liur ni wehh. Sabar ina sabar. Haaa ini lah die. Tapi ini bukan lah indulgence cake yang kat Secret recipe tu. Ni baker area pasir gudang or masai macam tu lahhh. Kalau yawlsss nak tau, kek2 die semua la menyelera kannnnnn. Cantik2 lagi yawlsss. hmphh! *telan air liur lagi*












Cukup lah setakat aku tayang gambo je yeee! Nanti afta aku order ngan die, aku publish aku tengah memakan setiap bait22 indah indulgence ni. Wuuuuuuuu~ betul2 craving duhhh. Damnnn. 




Sekian. Have a nice day, Wasssalammmmm. 

-NinaZahrin-

No comments:

Post a Comment