Tuesday, January 15, 2013

K- POP



Assalammualaikummm uollsss...




Hey hey, i nak hapdet sket je nihh. Pasal K-pop. Well, for sure lah semua manusia zaman ni tau yang k-pop sedang bermaharajalela. Maybe sebab faktor diorang ni sangat talented kot. Orang Malaysia ni, bukan nye paham sangat pon bahasa korea segala ni, tapi kalau memang peminat tegar korean drama, korean movie, korean singer, K-pop segala ni, mesti ade yang paham sket2, even not fully knows the languange, words, sing. Kan? Betul tak? Alaaa mengaku je la, bukan aku nak marah or mengata ape pon. hihi. 





Aku ni pon minat la jugak ngan K-pop ni. Tapi tak la sampai tahap harok sangat, nak tampal poster segala kat dalam bilik tu. Yeee, memang tingin jugak nak memenuh kan ruangan dinding dengan poster2 or pitcha2 band, group, artis yang kita minat kan? Kalau penuh dinding boleh jadi macam art jugak dinding tu. huhu. Tapi memang tak kesampaian la kan. Awal2 mak dah warning, malaikat tak masuk. Ok redhaaaa je lahh. Cakap emak kene lah ikot kan? Aku susah sket tak dengar cakap mak. Ape die cakap jangan, memang aku takkan buat lah. Tak tau kenapa, memang aku jenis macam tu. huhu. So harapan terkuburrr! Tanam dalam2. huhu.





Kau akan jadi bertambah membara2 suka gila2 dengan artis k-pop korang kalau korang ade geng yang sememang nye sama kepala, kongsi2 gosip, cerita the latest, drama and movie the latest. Mesti punya. Aku dah lame tak layan korean drama since aku habis study and start keje. Almaklumlah, konon nye takde mase. Tapi since kat opis aku tu ade yang minat korean drama and k-pop, aku pon macam terhasut. Ezza lah orang nye. Siapa lagi. huhu. Die tu peminat tegar k-pop. Lagi2 lah si Park Yoo Chun tu. Dah lame die minat since 6 years ago. Nampak tak die punye addicted. So that, bile aku dah ade geng, tiap kali tengok drama, mesti nak hapdet die. huhu. Share2 pendapat n cite la konon nye. Bergalakkk lah time tu. huhuhu.






Sekarang ni main point pasal k-pop. K-pop ni actually most to singer, group and band lahh. Bukan movie or drama. First2 aku tak ingat la group mane aku minat Tapi yang aku ingat Super Junior, 2PM, 2ne1, Wonder Girl, Baby Vox, Bigbang, DBSK, JYJ. Haaa kau, banyak jugak yang aku minat kan. Tapi tak semua group ni aku ingat lagi die. Kekadang tajuk pon tak tau. haha. Asal sedap di halwa telinga ni, jalaannn, layannn je lah. hihi. Ok lah, kumawo for read this 'nothing' entry uolsss. 






Jom layannnnnnnn ape yang aku minattttt................






*sorry sorry nih aku hapal zaman blaja dolu2222. hihi*









*i'll be back nih best, music and lagu die. nak kata lirik die best, membohong sangat kan, sebab bukan paham, tetibe jadi lirik best. memang mengundangggg. haha*










*be my baby ni pon best sangat! dorang nye step cantik je. serentak pulak tu. salute!*











*nobody nih penah jadi fenomenaaa! as usual, step die cantik. sopan lah jugak. hoho. plus, dorang ni cantik2 belakaaa. hihi*











p/s: dorang ni semua memang talented. bukan stakat boleh menyanyi, menari pon boleh. tengok lah step2 sorang tu. powerrrr habiss, tenaga semua all out. orang boleh kata memang persembahan yang tersangat power. kalau tengok live depan mata, boleh ternganga gamak nyeee. baik group laki or pompuan, semua hebat2. artis malaysia pon not bad lah. tapi kalau energy macam dorang kan best. peaceee yawww! niteee peoplee! ;)


No comments:

Post a Comment