Tuesday, January 01, 2013

Dreaming while Sleeping.



Assalammualaikum yawllssss! 



Since dah tahun baru ni, kemain lagi, asik la nak menulis kannnn. hihi. Entry ni ha terjadi pada harini la 1.1.2013. Pasal aku dok mimpi mase tido time lunch break tadi. Wuuuuuu~



Cite nye gini. Aku memang mengantok teramat macam hari2 biasa la. Padahal aku dah cuba sedaya upaya untuk tido awal malam tadi sampai tak tengok pon drama korea tahu. Tapi at the end tido lambat jugak. Mata aku ni segar bugar je bila malam menjelma. Haishh~



Tak kisah la tu kan. Nak dijadikan ceritaaa, Lunch break ni aku terasa mcm malas la nak p makan. Sebab nak tido. Mata aku memang tak larat sangat2. huhu. Aku pon teros check in dalam stor. Baru je lelap aku dah mimpi2. Asal masuk stor je, cepat je aku dapat mimpi. huhu. Tapi yang ni mcm klaka ok.



Dalam mimpi tu aku dengan sekumpulan gadis2 India. Than aku p berjalan kat bandr dengan berkaki ayammm. Bayangg kann semua ye! huhu. Padahal manusia yang lain tu kemain lagi pakai kasut, sandle, slipa.  Mase kua tu, ade lelaki yang konon nye bapak dorang la kan. Than meet up dekat kedai mamak la gitu. Aku ingat2 lupa. Than tengah dok minum2 mata aku meliar jugak lah. Macam mencari2 kelibat manusia lain. Tapi tak ade. So that aku pon buat tak tahu je la. Tetiba aku nak duduk takde kerusi, than aku tarik kerusi dari meja blakang. Pastu duduk la kan! haha. Pastu tetibe je salah sorang tu macam huru hara tak hingat jugak lah. Besar2 kan mata die kat aku. Tah ape ade kat blakang aku pon tak tahu lah. hihi.



Lepas tu aku pon dok toleh la blakang aku tu. Secara otomatik nya, dia lah lelaki yang aku dok tercari2 dari tadi. hewhewhew~ Sila jangan tanye siapa ok. Sebab nye aku pon tak tau. Muka samar2. Tapi sila la banayng kan die tu macam Fahrin Ahmad ye. huhu. Pastu Bile aku toleh, maka nampak la die. Tadi kat meja tu die mcm menunduk, mcm tido la gitu. Sekali rupa nya die. Aku terasa malu sangat2. kahkahkah~ :D



Nak dijadikan cite lagi, aku ni dah memang perangai, sentiasa nebes dengan lelaki. Dan2 lah aku minum air tu laju2. Pastu siap cakap ngan bapak buadak2 pompuan tadi, suruh tolong bayarkan. hihi. Nampak tak menggelabah ayam kat situ. Huru hara nauzubillahhh! hihi.



Habis je minum, terus lah aku lari2 anak meninggal kan tempat tu. Pastu laki tu pon senyum lalu mengejar2 aku. Hoishhh, dah mcm cite hindustan lah pulak kann! hahah. Mase die kejar tu, aku lari manja2, tak laju mane pon. Than sempat la die capai pergelangan tangan aku ni ha. Terus tarik aku. Aku dengan muka malu2 kucing, lepaskan dan sambung larian manja. bhahaha.



Sekali uollsss tahu ape die buat??? Dia jalan cool gila vavi, than siap menyanyi lagi kauuu. Dengan senyuman manja menggoda. Tapi siyess, aku tak nampak muka die. Dia nyanyi lagi ni ha....




"I just callll...to sayyy... I LOVE YOU..."




Sampai ade manusia lain yang ulang2 lagu tu, die jadi bengang. hihi. Alahaiii so suweetttt! Pastu secara tiba2 aku sedar dari mimpi yang tak sudah tu. Sebab nye aku macam terdengar ade orang masuk stor. Ghupenye kak Shira ni ha, nak amik plastik sampah katanyaaa! Siap die cakap aku tido dalam senyuman. Gila kau tak senyum dengan mimpi yang bahagia sekejap tu? Haha. Nasib la mimpi. Kalau betul2, aku da pengsan da. Sebab lelaki kannn. Aku alergic. hahaha.



Kesimpulannya, sila lah mimpi yang best2 macam ni. Aku rasa macam payah nak bangun. Terasa macam Sleeping Beauty lah pulokkk. hihi. 



Hokay lah yawllsss, mak jemss sesaje nak share entry ni ha. Sebelum lupa mimpi yang manis ni, ade baik nye mak jemss abadikan dalam blog mak jemsss ni kan yawlsss. Hokayy, salam satu malaysia! hahaha. 



Wassalammm. 



Sebelum tu aku ade quote nak share! Ini die :-
































p/s : Tak salah kalau kita ni nak bermimpi pon. Even mimpi tu mainan tido. kalau nightmare aku pon tak hingin bhaiii. hohoho. :p



No comments:

Post a Comment