Sunday, January 13, 2013

Pengakhiran bersamaan dengan ending dan kesudahan...






Heyy uolsss! Entry kali ni, aku just nak buat terpaling simple. Ni haa aku nak hapdet pasal Korean Drama yang aku dok layang skang ni kan. "I MISS YOU". Before ni pon aku ade tulis entry pasal drama ni jugak. Drama yang aku dok suka gila tuuu, setiap episod lah melalak sensorang depan lappy kesayangan hamba ni haaaa. 




Now aku dah layan sampai episod 19. Sebab drama tu baru lagi. Seriousss memang drama the latest. Sebab nye dekat korea pon baru kelua kot. Itu informasi dari kawan aku lah. Sebab nye die ni peminat K-Pop yang terlampau. Kalau dok bercakap ngan die, madang nak sepikingggg koreaa sajooo. Kengkunun fefeeliiingg kat korea lettewww. Tapi aku ok je. Sebab aku pon same fefeeelinggg. hahaha. So kalau ade manusia lain yang dok cakap dah tengok cite tu sampai habis ke, dah penah kua kat mane2 tb malaysia ke, tersangat lah aku malas nak melayannn. Sebab nyee, aku percaya sumber orang yang terlampau minat daripada sumber yang main hembossss semua bende tau. Haaa kau, tetibe je lari topikk. haha




Stakat ni aku tau ade 21 episod je lahh. Memang sekarang nih tengah di ambanggg kesudahann. Maksud nye dah nak habis lah, ending of the drama. Baru cakap belit2 dah tak paham lettewww. Siapa budak sastera kompom2 paham ayat2 aku ni woiii. So aku kene follow lagi 2 episod. Nak menunggu lagi 2 episod ni, terasa berdebar debar lah pulokkk. Deborr die macam tengah nak sanding atas pelamin rasa. hohoho. Debor paling bangang dikala melayan korean drama. 




Bukan ape, aku rasa dalam drama ni yang salah and menjadi punca die sorang je. Tapi melibat kan ramai manusia. Kekadang tu yang tak bersalah pon jadi mangsa. Mati kene bunuh la ape la. Tak patut kannn?? Tapi tu lah rencah die. Kalau straight je mangsa tu terus bunuh pemangsa tak syokk jugak kann. Elok2 drama 21 episod teros jadi drama 1 episod. kui kui kui... 




Makin dah nak sampai ke ending, makin tak saboo lah nak tengok sambungan die. Ending die macam mana? Dendam si Harry Bolison tu kesampaian ke? Die mati ke tak nanti? ke die dapat selamat kan diri? Macam2 persoalan ade dalam kepala otak ni. Nanti si Lee Seo Yoon tu pilih sape antara Han Jung Woo dengan Harry? Kalau pilih Harry, kesian kat Jung Woo. Kalau pilih Jung Woo, kesian pulak Harry. Kalau aku jadi pompuan tu pon serba salah jadi nye. Sebab dua2 banyak berkorban. 




So kesimpulan nye kat sini, aku tak sabar nak menanti ending episod die next week. Wahai hari hari, cepat lah berlalu. Betul2 tak sabo ni haaa. Kalau pon Harry besalah sebab dah bunuh ramai orang. Tapi yang terpaling kejam itu dan punca segala2 ni terjadi adalah dari si bedebahh Han Tae Joon, ayah pada detektif Han Jung Woo!! Haaa, marah ni dengan orang tua bangang ni. Sakit pulak hati kite sebab die buat boiprengg kite si Harry tu menderita. Haisshhhhh! Sekarang ni aku sudahi entry ni dengan pitchaaa  muka boiprengg aku yang kacak tu.




 Saranghaeeee yo Oppaaa!

 (Oppa lah sangat, die tu pangkat adik2 sajo, muda 4 tahun ok.) 


















Ni aku jumpe video die. Comellll tersangat sangat adik Yoo Seung Ho a.k. a Harry Bolison ni tahuuu! Akak ni peminat setia lagi fanatikkk dari Malaysia! Sila sila lah jemput datang ke Malaysia, pastu terus turun p Johor Bahru, then naik bas ke Kota Tinggi. Akak sure akan masak kan makanan kesukaan adik. Kimchi agaknye. hihihi. Nite uolssss! Kumawo for read this 'nothing' entry! 











p/s: Kata je entry paling simple. Simple kejadahnyee melerettt2 pulak bercerita. Maaf entry korean drama ni lagi. Ade bende nak ditulis, nak di share, tapi ini yang tertaip. Teringat kan Harry Bolison gamaknyee. hoho. :D


No comments:

Post a Comment